Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Underbart med barn stora som små.

Av Anita Jansson - 4 januari 2011 22:40

Dagen idag har verkligen varit en riktig slö dag, i dag med, jag jag vet men jag har ju faktiskt semester och kan verkligen unna mig att inte gör något eller bara vad jag vill.

Har suttit vid datorn och spelat i stor sett hela dagen, facebook är vanebildande och när man farmar och har städer att bygga hus i har jag fullt upp, det är som ett heltidsjobb.

Middagen i dag blev köttbullar potatis och gräddsås toppat med rårörda lingon och det smakade verkligen mums.

Har stickat klart en socka, försöker göra mig av med lite restgarner och då passar det bra att sticka lite barnkläder.

Sonen fick mig verkligen att skratta idag, när vi ätit middag bad jag honom att kolla postlådan....vart sitter den då? frågar han...hahaha vi har bott här i 2 månader nu och han har inte sett att vi har en egen postlåda utanför. Fortsättningsvis pratar han om sin firmabil som han åkt med 3000 stereo utan mil...ja, vad ska det bli av den pojken? Go som få är han i alla fall, det är underbart att ha så fina barn och de andra två går inte av för hackor de heller.

I morgon kommer en go vän med sin dotter, vi ska äta god mat och mysa och prata, ser verkligen fram emot det.


Nej nog för denna gång.


Lev I Hjärtat!


Glömde förresten skriva att jag är så oerhört taksam för att Maria Montazami gjort tofsarna populära och rumsrena igen, jag gillar nämligen tofsar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita Jansson - 15 november 2020 06:10


Blev en smörgåstårta dagen efter. Den var säkert god men jag kan ännu inte känna doft eller smak. ...

Av Anita Jansson - 20 september 2020 11:27


Tanken är att det ska bli ett överkast

Av Anita Jansson - 14 december 2019 06:51


Den absolut godaste och snyggaste samt modernaste smörgåstårtan gjorde vår svärdotter till min man igår. ...

Av Anita Jansson - 24 oktober 2018 18:28


I morgon ska jag smaka på min kombucha och det ska bli så spännande. Så här ser den ut nu. ...

Av Anita Jansson - 17 oktober 2018 19:08


Gör nu mitt andra försök till att dyra grönsaker. #syradkål ...

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards