Alla inlägg under juni 2014

Av Anita Jansson - 30 juni 2014 21:13

En härlig kvällspromenad på 1.30

Av Anita Jansson - 29 juni 2014 18:07

Tänk så många olika träskor man slitit ut i sina tidigare år, sket till och med bort sulan för att kunna få ner klacken. Stackars föräldrar som köpte våra kläder. Idag köper jag mina själv och är lite mer rädd om dem.

Av Anita Jansson - 28 juni 2014 12:39

Året var 1987 och vi hade bestämt att vi skulle gifta oss. Vi åkte till Sp, anien, tog bilen och ett par kompisar med oss. Jag ringde prästen i svenska kyrkan som hälsade oss välkomna till den 19 juni som var midsommar afton det året. Spanien är ett fantastiskt land tycker jag efter den resan, nu är det snart 30 år sedan vi var där och vi säger varje år att vi måste åka tillbaka. Spanien erbjuder ett i mitt tycke varierat utbud på naturen, vill man gå i bergen är det inga problem och vill man vara nära havet så går ju det också bra. Det är här ligt med alla odlingar och de jag föredrar är apelsinodlingarna. Vi har som sagt bestämt att vi ska åka tillbaka och då kommer vi troligtvis bo på Fuerte Hoteles som verkar ha ett stort ubud. Förhoppnings vis kanske vår dotter kan följa med då vi åker för henne lämnade vi hemma hos farmor förra gången. Hon var bara 1 år då och vi kände att tre veckors resande skulle bli för mycket för henne.

 

Av Anita Jansson - 28 juni 2014 10:13

Idag ska jag ha en skön lördag. Åka och inhandla lite marktäckande växter till rabatten.

Av Anita Jansson - 27 juni 2014 06:58

Oj! Såg presentationen av min blogg och inser att det gått 4 år sedan starten och jag är inte 46 längre utan har hunnit fylla 50. Tänk va tiden går.

Av Anita Jansson - 26 juni 2014 16:48

För många är det en kamp på liv och död för att få en bra plats på tåget. Tur att pendlarna börjar gå in i semestermode.

Av Anita Jansson - 26 juni 2014 08:18

De överblivna västkusträkorna rökte vi i grillen. Riktigt gott.

Av Anita Jansson - 26 juni 2014 08:13

Nu har jag varit helt nikotinfri i över 6 månader. Det känns skönt. Slutade med cigaretter långt innan och det blev riktigt segt att bli helt fri. Väldigt ofta tror jag att jag är röksugen. Är glad och stolt över att jag gjort detta.

Presentation

 


Här kan man läsa om mitt liv och mina intressen.

Bloggerfy

Fråga mig

2 besvarade frågor

LnkJuice

Omröstning

Jag vet att denna fråga ställts miljoner ggr men tror du på ett liv efter döden?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Handarbete

Bloggportalen

BloggVärde

Gästbok

Högvinsten


Ovido - Quiz & Flashcards